Asiakaspalvelu

TILAAJAPALVELU
(osoitteenmuutokset ja tilauksiin liittyvät asiat)

Sähköposti:
mpmaailma (at) jaicom.com

Puhelin:
03 4246 5389
Avoinna arkisin klo 8-18

Ollessasi yhteydessä tilaajapalveluun mainitsethan asiakasnumerosi.

Usein kysytyt kysymykset

Mistä löydän asiakasnumeroni?

Asiakasnumerosi löydät joko lehtitilauslaskustasi tai painetun lehden takakannesta, osoitetietojen ensimmäiseltä riviltä. Asiakasnumero on numerosarja joka alkaa L-kirjaimen jälkeen ja päättyy ensimmäiseen välilyöntiin. Esimerkiksi jos lehden takakannessa on numerosarja L12345 000 100, niin asiakasnumerosi on 12345.

Miten saan digitaalisen lehtiarkiston käyttööni?

1) Luo tunnukset Lehtiluukku.fi -palveluun
2) Kirjaudu sisään Lehtiluukku.fi -palveluun ja valitse lehdeksi MP Maailma
3) Klikkaa kohdasta LUE TILAAJATUNNUKSELLA
4) Syötä TILAAJATUNNUS kohtaan MP Maailman asiakasnumerosi
5) Nyt MP Maailman uusin lehti ja arkisto ovat käytössäsi!

Miten luen MP Maailmaa Applen iPadilla?

1) Lataa AppStore sovelluskaupasta MP Maailman sovellus
2a) Kirjaudu sovelluksen oikeasta yläkulmasta sisään omalla Lehtiluukku.fi -tunnuksellasi.
2b) Mikäli sinulla ei ole tunnuksia Lehtiluukku.fi -palveluun, voit luoda ne myös oikeasta yläkulmasta. Tunnuksen luonnin jälkeen sinun tulee vielä syöttää TILAAJATUNNUS kohtaan MP Maailman asiakasnumerosi. Tämän jälkeen lehdet aukeavat veloituksetta käyttöösi.
3) Nyt MP Maailma on luettavissasi myös iPadilla!

Miten luen MP Maailmaa Android-tabletilla?

1) Lataa GooglePlay sovelluskaupasta Lehtiluukku-sovellus
2a) Kirjaudu sisään omalla Lehtiluukku.fi -tunnuksellasi
2b) Mikäli sinulla ei ole tunnuksia Lehtiluukku.fi -palveluun, voit luoda ne sovelluksesa. Tunnuksen luonnin jälkeen sinun tulee vielä syöttää TILAAJATUNNUS kohtaan MP Maailman asiakasnumerosi. Tämän jälkeen lehdet aukeavat veloituksetta käyttöösi.
3) Etsi sovelluksen lehtivalikoimasta MP Maailma - ja näin MP Maailma on luettavissasi myös Android-tabletilla!

Olen rekisteröitynyt verkkopalveluun, mutta en pääse lukemaan tilaajille veloituksetonta sisältöä?

Tarkista ensimmäisenä oletko yhdistänyt asiakasnumerosi verkkopalvelun käyttäjätunnukseesi. Asiakasnumero on yhdistettävä verkkopalvelun käyttäjätunnukseen, jotta palvelu tunnistaa sinut MP Maailman tilaajaksi. Kirjaudu tunnuksellasi palveluun sisään ja siirry OMA SIVU:llesi klikkaamalla linkkiä sivuston oikeasta yläkulmasta. Nyt eteesi aukeavan sivun alimpana pitäisi näkyä joko käyttäjätunnukseesi liitetty asiakasnumero tai vaihtoehtoisesti nappi, jossa lukee "Liitä asiakasnumero käyttäjätiliisi".

Mikäli näet edellä mainitun napin, klikkaa sitä ja siirry eteenpäin liittääksesi asiakasnumeron käyttäjätunnuksellesi. Tämän tehtyäsi tilaajille veloituksettomat sivut toimivat käyttäjätunnuksellasi.

Kuinka pitkään MP-pörssin ilmoitukset ovat näkyvissä?

MP-Pörssiin jätetyt ilmoitukset ovat näkyvissä 30 vuorokautta.

Miten saan poistettua ilmoitukseni MP-pörssistä?

Siirry MP-pörssiin ja siellä omaan ilmoitukseesi. Kun avaat oman ilmoituksen, yläreunaan tulee "Muokkaa" linkki. Tuota linkkiä napsauttamalla pääsee ilmoituksen tietoihin ja aivan sivun alareunassa pitäisi olla valintalaatikko "voimassa". Siitä kun on ottaa ruksin pois niin ilmoitus poistuu MP-Pörssistä.

Yritän liittää asiakasnumeroni käyttäjätunnukseeni, mutta saan ilmoituksen: "Asiakasnumero on jo käytössä."

Oletko rekisteröitynyt verkkopalveluun jo joskus aiemmin? Suurin osa tämän ilmoituksen saaneista on joskus - jopa vuosia sitten - rekisteröitynyt MP Maailman verkkopalveluun. Tällöin asiakasnumero on liitetty käyttäjätunnukseen, jolla rekisteröidyit ensimmäisen kerran. Asiakasnumero voi olla käytössä vain yhdellä käyttäjätunnuksella kerrallaan, joten tästä syystä et pysty liittämään asiakasnumeroasi uuteen käyttäjätunnukseesi. Kirjaudu siis sisään käyttäjätunnuksella, johon asiakasnumerosi on linkitetty. Mikäli et muista käyttäjätunnustasi tai salasanaasi, voit hakea ne sähköpostiisi täältä.

Unohdin käyttäjätunnukseni / salasanani, mitä tehdä?

Voit hakea unohtuneen käyttäjätunnuksen ja/tai salasanan sähköpostiisi täältä. Sähköpostiviesti lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, joka käyttäjätiedoissasi on tallessa. Mikäli käyttäjätiedoissasi oleva sähköposti on väärä ja et saa muistutusviestiä sähköpostiisi niin ilmoita muuttunut sähköpostiosoitteesi asiakaspalveluumme. Laitamme oikean sähköpostiosoitteesi käyttäjätietoihisi, niin saat haettua käyttäjätunnuksen ja salasanan normaalisti.

Miten saan peruutettua lehtitilaukseni?

Voit peruuttaa lehtitilauksesi lähettämällä sähköpostia tai soittamalla puhelimitse asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme yhteystiedot löydät tämän sivun oikeasta yläkulmasta.

Olin rekisteröitynyt vanhaan verkkopalveluun, mutta nyt käyttäjätunnukseni ei toimi.

Vanhasta verkkopalvelusta siirrettiin kaikki käyttäjätilit, joissa oli mukana sähköpostiosoite. Uusi järjestelmä vaatii sähköpostiosoitteen, joten ne käyttäjätilit, joissa ei ollut sähköpostiosoitetta eivät enää toimi. Uudet tunnukset voit tehä muutamassa minuutissa rekisteröitymällä palveluun uudestaan.

Share |
© 2005-2016 Motorrad Nordic Ab