Triumph laajentaa mallistoa ja markkina-aluetta Bajajin kumppanina

Brittiläisen Triumphin ja intialaisen Bajajin johtajat Nick Bloor ja Rajiv Bajaj ovat tiedottaneet yritystensä solmineen sopimuksen, jonka tavoitteena on tuottaa yhdessä useita keskikokoisia moottoripyörämalleja. Uusissa malleissa hyödynnetään molempien yritysten vahvuuksia.

– Toivomme saavuttavamme maailmanmarkkinoilla molempien merkkien vahvuudet yhdistämällä brändien aseman, suunnittelun ja kehitysteknologian, laadun ja kustannuskilpailukyvyn sekä maailmanlaajuisen jakelun, toteavat Bloor ja Bajaj.

Globaali kumppanuus mahdollistaa Triumphin laajentavan merkittävästi maailmanlaajuista tavoitettaan tuomalla markkinoille useita uusia malleja, erityisesti kehittyville markkinoille eri puolilla maailmaa. Bajaj puolestaan pääsee käsiksi kuuluisaan Triumph-brändiin ja sen suuriin moottoripyöriin, joiden avulla se voi tarjota laajemman valikoiman moottoripyöriä kotimarkkinoillaan ja muilla kansainvälisillä markkinoilla.

Kumppanuus tarjoaa molemmille mahdollisuuksia tulla uusille markkinasegmenteille ja siten saavuttamaan kokonaan uusi moottoripyöräilijöiden ryhmä eri puolilla maailmaa. Yrityksen tiedottavat kumppanuuden tarkemmista yksityiskohdista myöhemmin.